100 Endgames You Must Know: Vital Lessons for Every Chess Player

100 Endgames You Must Know: Vital Lessons for Every Chess Player

B. inggris Q.

Mention 5 kind of clothes you can wear when it's winter or snowy!

RULES!
- No Bahasa Alien
- Jangan copy paste

Selamat menjawab ✨

Q.

Mention 5 kind of clothes you can wear when it's winter or snowy!

RULES!
- No Bahasa Alien
- Jangan copy paste

Selamat menjawab ✨

>> Answer

Winter clothes are the clothes that we use to protect our body when it's winter. Here, I will give 5 kind of clothes that we wear in winter.

- Sweater : Sweter

- Scarf : Syal

- Pants : Celana ( Panjang )

- Earmuff : Penutup telinga

- Coat : Mantel

Another example :

- Boots : Sepatu bot

- Beanie : Beanie

- Mittens : Sarung tangan

Hope this helps ^ ^

#Stay healthy

#Eager to learn

[tex]{ \boxed{ \boxed{ \purple{ \texttt{Answer \: by \: Wolfygacha25}}}}}[/tex]

Jawaban:

Mention 5 kind of clothes you can wear when it's winter or snowy!

  • I can wear gloves to protect my hands from cold.
  • I can wear thick jacket or coat to protect my body from cold.
  • I can wear earmuffs to protect my ears from cold.
  • I can wear scarves to protect my neck from cold.
  • I can wear socks and boots to protect my feet from cold.

Penjelasan:

Jawaban dicetak tebal sekaligus penjelasan dan merupakan materi pembelajaran Mentioning Winter Clothes (menyebutkan pakaian musim dingin) dalam Bahasa Inggris.

Sebutkan 5 jenis pakaian yang bisa kamu pakai saat musim dingin atau saat bersalju!

  • Saya bisa memakai sarung tangan untuk melindungi tangan saya dari kedinginan.
  • Saya bisa memakai jaket tebal atau mantel untuk melindungi tubuh saya dari kedinginan.
  • Saya bisa memakai penutup telinga untuk melindungi telinga saya dari kedinginan.
  • Saya bisa memakai syal untuk melindungi leher saya dari kedinginan.
  • Saya bisa memakai kaus kaki dan sepatu bot untuk melindungi kaki saya dari kedinginan.

Bentuk kalimat yang digunakan adalah Modal Verbs (Can):

(+) Subject + Can + Verb-1 + Object

Semoga membantu ya.

[answer.2.content]